{ "type": "identify", "data": { "id":"None", "user": { "email": "d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }
{ "type": "pageViewed", "data": "" }
{ "type": "gtmStart" }
Pulover,Fuste,Hanorace,Pantaloni

1 DEFINIȚII


2 ÎNREGISTRAREA CONTULUI


3 DREPTURI DE AUTOR


4 POLITICA DE FACTURARE, PLĂȚI ȘI LIVRARE


5 POLITICA DE VÂNZARE ONLINE


6 CESIUNE SAU SUBCONTRACTARE


7 TRANSFERUL PROPRIETĂȚII PRODUSELOR


8 TRANSPORT ȘI LIVRARE


9 DREPTUL DE RETRAGERE. POLITICA DE RETURNARE A PRODUSELOR


10 STOCAREA DATELOR CONTRACTUALE


11 REZERVA PROPRIETĂȚII


12 DATE CU CARACTER PERSONAL


13 FRAUDĂ


14 LIMITAREA RĂSPUNDERII


15 FORȚĂ MAJORĂ ȘI CAZ FORTUIT


16 LEGEA APLICABILĂ. RECLAMAȚII. LITIGII


17 DISPOZIȚII FINALE





Acești Termeni și Condiții, împreună cu Politica noastră de confidențialitate (pe care o puteți vizualiza făcând clic aici) și Politica privind cookie-urile (pe care o puteți vizualiza făcând clic aici), guvernează accesul și utilizarea de către dvs. a site-ului web Koton, a aplicațiilor mobile pe care Koton le deține sau le controlează și le pune la dispoziția consumatorilor. Accesul și utilizarea serviciilor furnizate prin intermediul site-ului web sunt condiționate de acceptarea și respectarea acestor Termeni și Condiții. Prin continuarea navigării pe acest website, precum și prın accesarea sau utilizarea serviciilor, sunteți de acord să fiți obligați de acești Termeni și Condiții.


Recomandăm tuturor utilizatorilor www.koton.ro să citească prezentul document al magazinului online ce cuprinde termenii și condițiile aplicabile navigării pe acest site și utilizării serviciilor puse la dispoziție prin intermediul acestuia, înainte de a începe navigarea. În cazul în care nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest site web. Alte servicii și oferte care vor fi implementate în timp, în cadrul site-ului sunt supuse acelorași termeni și condiții, cu excepția cazului în care acestea nu dețin condiții de folosire distinct formulate.


Atunci când comandați de pe www.koton.ro, confirmați că aveți vârsta legală de peste 18 ani și/sau aveți deplina capacitate de a contracta în numele companiei cumpărătoare.




1 DEFINIȚII


Koton - este denumirea comercială a KOTON TEXTILE RETAIL S.R.L., persoană juridică înființată în conformitate cu legile din România, cu sediul social în Str. Lipscani nr. 37 Et. 3, cod poștal 030032, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/13289/2017, având CUI 19234916 (denumită în continuare „Koton” sau „Societatea”) care operează magazinul online disponibil la adresa de internet www.koton.ro. Toate comenzile plasate de dumneavoastră prin intermediul site-ului, precum și livrările și serviciile noastre disponibile pe site-ul menționat mai sus sunt guvernate de Termenii și Condițiile Generale prezentate mai jos.


Website - magazinul online găzduit la www.koton.ro și subdomeniile acestuia.


Vânzător - Koton pentru vânzarea de produse comercializate prin intermediul Site-ului


Conținutul are următoarea definiție:


toate informațiile de pe site care pot fi vizitate, vizualizate sau accesate în alt mod prin utilizarea de echipamente electronice;


orice informație, text, grafică, fotografii, liste de articole compilate de dumneavoastră, comentarii, recenzii, link-uri sau alte materiale încărcate, descărcate sau aplicații furnizate;


conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorului de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau prin orice alt mijloc de comunicare disponibil;


orice informație comunicată prin orice mijloace de către un angajat/colaborator al Vânzătorului către Cumpărător, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;


informații referitoare la Produsele și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă;


informații referitoare la Produsele și/sau tarifele practicate de către un terț cu care Vânzătorul are acorduri de parteneriat într-o anumită perioadă;


datele referitoare la Vânzător sau alte date privilegiate ale Vânzătorului.


Cumpărător - poate fi orice persoană fizică cu vârsta de peste 18 ani sau orice persoană juridică sau entitate juridică care își face un cont pe platformă și plasează o Comandă.


Client - poate fi orice persoană fizică cu vârsta de peste 18 ani sau persoană juridică care are sau obține acces la Conținut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de Koton (electronic, telefonic etc.) sau în baza unui contract de utilizare existent între Koton și Client și care necesită crearea și utilizarea unui Cont.


Cont - serviciu digital, determinat de un nume de acces individual și o parolă comunicate de către Client, adică secțiunea din Site compusă dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului să trimită Comenzi și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului pe Site (comenzi, facturi fiscale etc.). Clientul obține accesul la Cont cu ajutorul Autentificării și a Parolei. Clientul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate. În conformitate cu angajamentul nostru de a asigura securitatea conturilor de utilizator, implementăm autentificarea cu doi factori prin SMS ca un nivel suplimentar de protecție. Această metodă presupune ca utilizatorii să își verifice identitatea prin primirea unui cod unic prin SMS, pe lângă introducerea parolei, sporind astfel securitatea generală a platformei noastre.


Contract - contractul de vânzare a produselor comercializate prin intermediul Site-ului, încheiat la distanță (fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului) între Koton și Cumpărător, în conformitate cu prezenții Termeni și Condiții, acceptat în mod expres de către Cumpărător în momentul plasării Comenzii.


Coșul meu - secțiune a Contului care permite Cumpărătorului să adauge Produsele pe care dorește să le achiziționeze în momentul adăugării sau ulterior.


Comandă - manifestare de voință a Clientului, care exprimă în mod expres și neechivoc intenția de a încheia un Contract la distanță prin intermediul Site-ului, un document electronic care intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului, intenția sa de a achiziționa Produse de pe Site.


Produs - orice produs/serviciu listat pe Site, inclusiv produsele/serviciile menționate în Comandă, care urmează să fie furnizate de către Vânzător Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.


Tranzacție - încasarea sau rambursarea unei sume rezultate din vânzarea unui Produs de către Koton către Cumpărător, folosind serviciile procesatorului de carduri aprobat de Koton sau prin transfer bancar, indiferent de modalitatea de livrare.


Date cu caracter personal - orice informație referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”); în principiu, datele cu caracter personal sunt: numele și prenumele, adresa de domiciliu/adresa de livrare, adresa de e-mail, numărul de telefon, codurile de identificare a clientului/identificatorul online, datele de localizare etc.


Operator de date cu caracter personal - persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism care, singur sau împreună cu alte persoane, stabilește scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal.


Consimțământul persoanei vizate - orice manifestare de voință liberă, specifică, informată și lipsită de ambuguitate a persoanei vizate prin care persoana vizată consimte, printr-o declarație sau printr-o acțiune neechivocă, la prelucrarea datelor cu caracter personal care o privesc în scopuri specifice, în conformitate cu legislația aplicabilă.


Prelucrare - orice operațiune/set de operațiuni asupra datelor cu caracter personal (indiferent dacă este sau nu efectuată prin mijloace automatizate), și anume colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea, modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea, diseminarea, punerea la dispoziție, alinierea, combinarea, restricționarea, ștergerea, distrugerea etc. (reprezentând orice tip de operațiune în legătură cu datele cu caracter personal).


Prețul de vânzare - prețul de vânzare stabilit în RON sau în altă monedă, reprezentând suma brută (ținând cont de taxe și impozite) datorată către Koton ca urmare a transferului de proprietate a Produsului către Client în conformitate cu prevederile Contractului. Prețul de vânzare nu include costurile de livrare, cu excepția cazului în care se prevede altfel în termenii și condițiile unei promoții realizate de Koton. Pentru evitarea oricărui dubiu, costurile de livrare și orice alte taxe sau comisioane aplicabile vânzării de Produse prin intermediul Site-ului vor fi specificate separat și nu vor fi incluse în Prețul de vânzare.


Comunicări comerciale - orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefon/mobile push/webpush etc.) care conține informații generale și tematice, informații despre produse similare sau complementare celor pe care le-ați achiziționat, informații despre oferte sau promoții, informații despre produsele adăugate în secțiunea „Contul/Contul meu”, precum și alte comunicări comerciale, cum ar fi cercetări de piață și sondaje de opinie.


Newsletter/Alertă - un mijloc de informare periodică, exclusiv electronic, cu privire la produsele și/sau promoțiile realizate de Koton într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea Koton cu privire la informațiile conținute în acesta.



2 PLASAREA COMENZILOR. ÎNREGISTRAREA CONTULUI


Prin intermediul Site-ului, Koton oferă utilizatorilor Site-ului opțiunea de a plasa Comenzi și de a accesa produsele prezentate fără ca aceștia să își creeze un Cont, precum și opțiunea de a înregistra un cont personal pentru a plasa Comenzi, a accesa produsele și serviciile oferite de Koton prin intermediul Site-ului.


Pentru a plasa o comandă fără a înregistra un cont, utilizatorilor le sunt solicitate următoarele date: adresa de e-mail, adresa de livrare, datele de facturare (cum ar fi: numele și prenumele, adresa de domiciliu în cazul în care aceasta este diferită de adresa de facturare), numărul de telefon.


Pentru a vă înregistra, vi se va solicita să furnizați următoarele informații: numele și prenumele, numărul de telefon, adresa de e-mail, data nașterii. În plus, înregistrarea Contului necesită, de asemenea, crearea de către Cumpărător a unei parole de acces pentru a putea accesa Contul.


Pentru a plasa o comandă prin intermediul contului înregistrat pe site-ul web, utilizatorilor le sunt solicitate următoarele date: adresa de livrare, datele de facturare (cum ar fi: numele și prenumele, adresa de domiciliu dacă este diferită de adresa de facturare), numărul de telefon.


Toate datele cu caracter personal pe care le dezvăluiți către Koton vor fi colectate și procesate în conformitate cu Politica noastră de confidențialitate și Cookies.


Prin introducerea detaliilor furnizate mai sus și prin acceptarea acestor Termeni și condiții, garantați că toate informațiile pe care ni le furnizați sunt corecte și complete.


Sunteți de acord să vă înregistrați la Koton și să vă accesați și să vă folosiți Contul doar pentru uz personal. Nu puteți autoriza alte persoane să vă folosească Contul.


Sunteți responsabil pentru păstrarea confidențialității înregistrării și a altor detalii personale (inclusiv numele de utilizator și parola) pentru Contul dumneavoastră.


În măsura în care este posibil, veți notifica imediat Koton cu privire la orice acces real sau suspectat al unei terțe părți la contul dvs. și, dacă este necesar, veți coopera și ne veți asista în orice acțiune sau procedură întreprinsă de noi pentru a preveni sau a face față oricărei primiri, acces sau utilizare neautorizate a contului dvs. de către o terță parte.


Garantați că toate informațiile de înregistrare și datele personale furnizate către Koton sunt adevărate și exacte.


Acest document stabilește termenii și condițiile de utilizare a Site-ului de către Client.


Prin opțiunea de a se înregistra sau de a plasa o comandă fără un cont înregistrat, Clientul se angajează să furnizeze în mod corect datele necesare, așa cum sunt solicitate prin intermediul Site-ului, pentru a procesa comenzile plasate. Pentru a corecta sau actualiza aceste informații, accesați meniul corespunzător din cadrul platformei Koton.


Prin accesarea contului dvs. și utilizarea parolei dvs. personale, sunteți responsabil pentru toate acțiunile care rezultă din utilizarea acesteia. Koton nu poate fi ținută responsabilă pentru erorile/incidentele care rezultă din neglijența utilizatorului în ceea ce privește securitatea și confidențialitatea contului și parolei dumneavoastră.


Accesul la produsele și serviciile comercializate prin intermediul Site-ului se face exclusiv prin accesarea site-ului, disponibil la adresa www.koton.ro și, în plus, prin intermediul platformelor de piață desemnate, unde Produsele pot fi, de asemenea, puse la dispoziție. Utilizatorii acestor platforme sunt obligați să respecte termenii și condițiile specificate atât de site, cât și de platformele de piață respective, după caz.


Vă rugăm să rețineți că acești termeni și condiții se aplică în principal tranzacțiilor online. Ne rezervăm dreptul de a ne vinde produsele atât prin intermediul acestei platforme online și/sau prin intermediul platformelor de piață desemnate, cât și în magazinul nostru fizic. Prețurile, disponibilitatea și condițiile pot varia între achizițiile online și cele din magazin. Achizițiile în magazin pot face obiectul unor termeni și condiții suplimentare disponibile la locația magazinului nostru fizic.


Prin utilizarea Site-ului sau a Conținutului, Clientul este singurul responsabil pentru toate activitățile care rezultă din utilizarea acestuia. De asemenea, acesta este responsabil pentru orice prejudiciu material, intelectual sau electronic sau orice alt prejudiciu cauzat Site-ului, Conținutului Koton sau oricărui terț cu care Koton a încheiat contracte, în conformitate cu legislația română în vigoare.


3 DREPTURILE DE AUTOR


Conținutul, așa cum este definit în Definiții (inclusiv, dar fără a se limita la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia afișate pe Site), este proprietatea exclusivă a Koton, iar Koton își rezervă toate drepturile asupra acestuia obținute direct sau indirect (prin licențiere și/sau publicare), cu excepția cazului în care aveți permisiunea noastră scrisă.


Clientul nu are voie să copieze, distribuie, publice, transfere către terți, modifice și/sau altereze, utilizeze, să facă legături, să afișeze, să includă orice conținut în orice alt context decât cel intenționat inițial de Koton, să includă orice conținut în afara site-ului, să elimine orice marcaj care indică dreptul de autor al Koton asupra Conținutului sau să participe la transferul, vânzarea, distribuția oricăror materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, cu excepția permisiunii exprese a Koton.


Orice conținut la care Clientul are și/sau obține acces prin orice mijloace este supus prezentului document, cu excepția cazului în care conținutul este însoțit de un acord de utilizare specific și valabil încheiat între Koton și Client și fără nicio garanție implicită sau expresă din partea Koton cu privire la acest conținut.


Clientul poate copia, transfera și/sau utiliza conținutul numai în scopuri personale sau necomerciale, cu condiția ca acestea să nu intre în conflict cu nicio dispoziție din prezentul document.


În cazul în care Koton acordă Clientului dreptul de a utiliza, în forma descrisă într-un contract de utilizare separat, un anumit conținut la care Clientul are sau obține acces ca urmare a acestui contract, acest drept se extinde numai la conținutul (conținuturile) definit(e) în contract, numai pe durata existenței conținutului (conținuturilor) pe Site sau a perioadei definite în contract, în termenii și condițiile definite, în cazul în care acestea există și nu reprezintă un angajament contractual din partea Koton față de clientul menționat sau față de orice altă parte terță care are/obține acces la conținutul transferat, prin orice mijloace și care ar putea fi sau este prejudiciată în vreun fel de acest conținut, în timpul sau după expirarea acordului de utilizare.


Nici un conținut transmis Clientului prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic etc.) sau dobândit de Client prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea Koton și/sau al angajatului sau colaboratorului Koton care a facilitat transferul conținutului, dacă este cazul, cu privire la acest conținut.


Este interzisă orice utilizare a conținutului în alte scopuri decât cele permise în mod expres de document sau de acordul de utilizare care îl însoțește, dacă există.


4 POLITICA DE FACTURARE, PLĂȚI ȘI LIVRARE


Prin trimiterea către noi a formularului de comandă furnizat pe site sau prin introducerea tuturor informațiilor necesare în timpul procesului de efectuare a comenzilor, plasați o comandă obligatorie pentru a încheia un contract de vânzare cu Koton. Înainte de a trimite comanda, veți putea vizualiza detaliile introduse de dvs.


Notificarea primită de către Cumpărător după transmiterea comenzii are doar scop informativ și nu constituie acceptarea comenzii. Această notificare se face pe cale electronică (e-mail). Acceptarea comenzii este reprezentată de confirmarea expedierii comenzii.


Clientul declară în mod expres că datele de contact furnizate aparțin Clientului (numele și prenumele, adresa de e-mail, numărul de telefon, adresa de livrare) și pot fi utilizate de Koton în comunicările sale cu Clientul în scopul executării Contractului și în conformitate cu Politica de confidențialitate.


Facturarea produselor achiziționate se va face exclusiv în RON, utilizând informațiile furnizate de Client în formularul pus la dispoziție. Koton nu răspunde de corectitudinea informațiilor furnizate de Client pentru facturare și nici de imposibilitatea deducerii cheltuielilor din cauza informațiilor incorecte furnizate de Client. Facturile se emit după cum urmează: pentru plățile efectuate înainte de primirea produselor, se emite o factură în avans, iar pentru plățile efectuate la primirea produselor, se emite o factură finală la expedierea către Client (livrarea către curier). Pentru corecții (anulări, retururi), se emit facturi storno. Toate facturile sunt emise și înregistrate automat și sunt incluse în raportările fiscale. Nu se acceptă corecturi, cu excepția acelor modificări de factură efectuate prin metodele și la termenele legale.


Din motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea de Produse din comandă. În cazul în care modifică cantitatea de Produse din Comandă, acesta va notifica Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului în momentul plasării Comenzii și va rambursa suma plătită, dacă este cazul.


Documentul și informațiile furnizate de Vânzător pe Site constituie baza Contractului, la care se adaugă certificatele de conformitate sau alte documente cerute de legislația în vigoare, emise de Vânzător pentru Produsele achiziționate.


La primirea comenzii dvs., vă vom trimite un e-mail de confirmare a primirii comenzii dvs., cu precizarea detaliilor comenzii dvs. (confirmarea comenzii). Vă rugăm să rețineți că această confirmare a comenzii nu constituie o declarație de acceptare a ofertei dumneavoastră contractuale, ci servește doar în scop informativ.


Un contract de vânzare între dumneavoastră și Koton va intra în vigoare numai după ce noi am acceptat oferta dumneavoastră prin expedierea produselor comandate. În cazul în care plata în avans a fost aleasă ca opțiune de plată, Produsele vor fi expediate numai după ce suma totală a fost creditată în contul Koton.


Plata pentru Produsele achiziționate prin intermediul serviciului se poate face atât online, cu card de debit/credit, cât și la livrarea către curier, în numerar/cu card de credit.


Cu toate acestea, atunci când plătiți pentru un Produs, va trebui să urmați instrucțiunile de pe pagina de plată corespunzătoare. Toți deținătorii de carduri de credit/debit sunt supuși verificărilor de validare și autorizării de către emitentul cardului. În cazul în care emitentul cardului dvs. de plată refuză să autorizeze plata, nu vom fi răspunzători pentru nicio întârziere sau nelivrare.


Depunem eforturi rezonabile pentru a păstra site-ul nostru în siguranță. Toate informațiile de facturare și de client trimise de Koton vor fi complet criptate și folosite numai pentru procesarea tranzacțiilor cu cardul pe care le-ați inițiat. Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că nu suntem responsabili și nu avem nicio răspundere pentru tranzacțiile care sunt efectuate prin intermediul procesatorului de plăți.


În plus, luăm măsuri rezonabile, în măsura în care ne stă în putere să facem acest lucru, pentru a vă păstra în siguranță detaliile comenzii și ale plății, dar, cu excepția neglijenței din partea noastră, nu suntem răspunzători pentru nicio pierdere pe care o puteți suferi dacă o terță parte solicită acces neautorizat la orice date pe care le furnizați acestora.


În cazul plăților online cu cardul, Koton nu este/nu poate fi responsabil pentru orice alte costuri suplimentare suportate de Client, inclusiv, dar fără a se limita la comisioanele de conversie valutară aplicate de banca emitentă a cardului Clientului, dacă moneda de emitere a cardului diferă de RON. Clientul este singurul responsabil pentru această acțiune.


5 POLITICA DE VÂNZARE ONLINE


Acest Site este destinat Clienților care sunt persoane fizice cu vârsta de peste 18 ani împliniți sau persoane juridice sau orice entitate juridică, care au finalizat etapele de înregistrare corespunzătoare și care nu au fost suspendate sau eliminate de către Koton, indiferent de motivul suspendării sau eliminării. Devenind Client, persoana fizică/reprezentantul persoanei juridice declară că îndeplinește condițiile de mai sus.


Pentru a finaliza comanda, Clientul trebuie să accepte acest document.


Koton poate publica pe Site informații despre produse și/sau promoții oferite de Koton sau de orice altă terță parte cu care Koton are încheiate contracte sau acorduri de parteneriat, pe o anumită perioadă și în limita stocului disponibil.


Produsele achiziționate prin intermediul Serviciului sunt destinate exclusiv pentru uzul personal al Clientului.


Koton poate limita capacitatea de a achiziționa anumite produse disponibile pe Site la un moment dat pentru unul sau mai mulți Clienți pentru un motiv întemeiat. Clienții vor fi informați în mod corespunzător cu privire la motivele pentru care capacitatea lor de cumpărare a fost limitată.


Cumpărătorul va putea lansa comanda prin alegerea produsului, a cantității dorite și apăsarea butonului „Adaugă în coș”. În cazul în care dorește să finalizeze comanda în „Coșul meu”, va trebui să apese butonul „Comandă”. În vederea lansării comenzii, Cumpărătorul va furniza datele necesare pentru facturarea și livrarea produsului. Cumpărătorul va alege metoda de plată. La finalizarea comenzii, Cumpărătorul are posibilitatea de a verifica încă o dată coșul de cumpărături și va accepta termenii contractului. După finalizarea comenzii, Cumpărătorul va primi un e-mail cu privire la primirea comenzii.


Produsele vor fi livrate numai în măsura în care sunt disponibile și existând astfel riscul ca Vânzătorul să se afle în imposibilitatea de a livra comanda. Vânzătorul își rezervă, de asemenea, dreptul de a retrage orice Produs de la vânzare, în orice moment. În astfel de cazuri, singura răspundere a Vânzătorului față de dvs. este de a rambursa integral sumele plătite pentru acele Produse pe care nu le mai poate furniza/le-a retras de la comercializare, în termen de 14 zile.


Toate prețurile pentru Produsele prezentate pe Site sunt exprimate în RON și includ TVA.


Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare comandă. Vânzătorul va emite Cumpărătorului o factură pentru Produsele livrate, iar Cumpărătorul va furniza toate informațiile necesare pentru emiterea facturii în conformitate cu legislația aplicabilă.


Vânzătorul va trimite Cumpărătorului factura pentru Comanda care conține Produsele vândute de Koton, precum și pentru orice alte plăți legate de Comandă, exclusiv în format electronic, prin adăugarea facturii în contul Cumpărătorului, prin poștă electronică, la adresa de e-mail menționată de Cumpărător sau pe suport de hârtie odată cu livrarea Produselor.


Atunci când plasează o comandă, Clientul/Cumpărătorul plasează comanda și alege modalitatea de plată. În cazul plăților efectuate prin intermediul cardurilor bancare (card de credit sau de debit), Clientul/Cumpărătorul este redirecționat către pagina procesatorului de plăți, introduce datele cardului și plătește, respectiv finalizează Comanda.


Datele cardului de plată al Cumpărătorului nu vor fi accesibile pentru Koton și nici nu vor fi stocate de către Koton sau de către procesatorul de plăți integrat în Site, ci doar de către instituția care a autorizat tranzacția sau de către o altă entitate autorizată să furnizeze servicii de stocare a datelor de identificare a cardului, despre a cărei identitate Cumpărătorul va fi informat înainte de introducerea datelor.


Entitatea autorizată să furnizeze servicii de stocare a datelor de card este Akinon İnternet Yatırım ve Proje Geliștirme Anonim Șirketi („Akinon”).


Costurile de expediere sunt în responsabilitatea Cumpărătorului și sunt exprimate la finalizarea comenzii în platformă. Koton poate derula campanii promoționale care pot presupune oferirea de livrări gratuite în cazul îndeplinirii anumitor condiții de către Cumpărător/Client. În astfel de cazuri, Clientul va fi informat în consecință.


Toate informațiile utilizate pentru a descrie Produsele disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului și sunt utilizate exclusiv în scop de prezentare.


Curierii Koton, precum și orice alți furnizori de transport pentru livrarea comenzii, pot solicita un act de identitate înainte de livrare, inclusiv în acele cazuri în care au îndoieli cu privire la vârsta destinatarului la livrare. În cazul în care persoana care primește Produsele nu se poate identifica cu un act de identitate corespunzător, curierii nu vor putea livra Produsele.


6 CESIUNE SAU SUBCONTRACTARE


Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta unei terțe părți serviciile legate de onorarea comenzii, cu notificarea prealabilă a Cumpărătorului, iar acordul acestuia nu este necesar. Vânzătorul este în orice moment răspunzător față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.


7 TRANSFERUL PROPRIETĂȚII PRODUSELOR


Dreptul de proprietate asupra Produselor va fi transferat la livrare, după efectuarea plății de către Cumpărător, la adresa indicată în comandă.


8 TRANSPORT ȘI LIVRARE


Costurile de curierat pentru produsele achiziționate de pe www.koton.ro de la Koton sunt afișate separat în coșul de cumpărături.


Termenul de livrare al unei comenzi este comunicat în mod expres la plasarea comenzii și reprezintă un interval de zile influențat de: transportul Produselor de la furnizorul Koton, timpii de procesare în centrul logistic al furnizorului inițial, zilele lucrătoare ale lunii, numărul de Produse din comandă și timpii de procesare a fiecărui Produs etc. Timpul total de livrare poate fi întârziat de un Produs cu o perioadă mai mare, astfel încât Clientul acceptă ca prin cumularea mai multor Produse într-o comandă să întârzie livrarea Produselor până la data cea mai îndepărtată.


Statusul livrării poate fi verificat de către Client prin accesarea următoarei pagini web: https://www.cargus.ro/, prin introducerea numărului de urmărire (AWB) și/sau prin intermediul Cargus App.


Livrările vor fi efectuate, de obicei, în perioada convenită în momentul plasării comenzii, iar Clientul poate obține în orice moment informații cu privire la stadiul livrării. În cazul în care Produsul poate fi livrat după termenul menționat mai sus, Koton va informa imediat Clientul prin e-mail, oferind două opțiuni: Clientul fie (i) renunță (în scris) la comandă/Produs, fie (ii) acceptă noul termen de livrare propus. În cazul în care plata a fost efectuată în avans înainte de livrare, sumele plătite vor fi rambursate integral, în conformitate cu legea, în termen de maximum 14 zile de la data anulării.


9 DREPTUL DE RETRAGERE. POLITICA DE RETURNARE A PRODUSELOR


În conformitate cu prevederile legale, Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din Contract, respectiv de a returna Produsele, în termen de 14 zile calendaristice, fără indicarea vreunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele legate în mod direct de returnarea Produsului. Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui Produs expiră în termen de 14 zile de la:


ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Produs - în cazul în care Cumpărătorul plasează o singură comandă pentru mai multe Produse care urmează să fie livrate separat;


ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Produs sau a ultimei piese - în cazul livrării unui Produs compus din mai multe loturi sau piese.


În plus față de dreptul de retragere prevăzut de legislația aplicabilă, Koton oferă Clienților săi dreptul de retragere din Contractul încheiat în termen de 30 de zile calendaristice de la data la care produsele au fost livrate Clientului.


Înainte de expirarea perioadei de retragere, Cumpărătorul informează Koton cu privire la decizia sa de a se retrage din contract.


Produsele achiziționate de la Koton pot fi returnate urmând pașii de mai jos:


Pentru a returna un produs achiziționat de la Koton, Clientul trebuie să se asigure că produsul respectă condițiile de returnare și să urmeze pașii de mai jos.


Clientul trebuie să completeze formularul de retur pe site-ul www.koton.ro pentru a crea codul de retur. Cu ajutorul acestui cod, Clientul poate suna curierul sau poate vizita punctele de ridicare. Primind acest cod, Clientul poate alege modalitatea de predare a Produselor către curierul Vânzătorului: fie prin apelarea curierului, fie prin vizitarea punctului de preluare. Clientul trebuie să furnizeze codul de returnare curierului, care acceptă pachetul de returnare de la Client și îl livrează la depozitul Koton. Koton va verifica starea produsului, prezența etichetelor și a urmelor de uzură pe produs și va confirma returul prin acceptarea calității. Pentru retururile fără cod Vânzătorul nu poate identifica Cumpărătorul, aceste retururi nu vor fi acceptate la depozit și vor fi trimise înapoi la Client.


Clientul va utiliza doar serviciul de livrare furnizat de CARGUS, partenerul nostru de transport.


În cazul în care un client dorește să inițieze returnarea mai multor articole dintr-o singură comandă, procedura prevăzută este următoarea:


Clientul va trebui să introducă articolele pe care dorește să le returneze într-un singur pachet (nu într-o cutie).


În cazul în care greutatea totală a articolelor care urmează să fie returnate depășește 15 kg, Clientul nu va putea alege opțiunea Ship&Go (PUDO).


Clienții care utilizează Ship&Go trebuie să se asigure că dimensiunile pachetului de returnare nu depășesc limitele de mărime ale Cargus (40 cm x 37 cm x 60 cm).


Cumpărătorul nu poate returna produsele achiziționate și/sau nu poate pretinde daune-interese/despăgubiri în următoarele situații:


în cazul în care cererea de returnare are o dată de expediere a notificării intenției de returnare care depășește perioada de 14 zile, calculată din ziua următoare datei de primire a coletului sau a datei de primire a produsului;


atunci când returnează un produs care nu se află în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate etichetele intacte și cu documentele care l-au însoțit);


în conformitate cu articolul 16 lit. c) din O.G. 34/2014 Koton își rezervă dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada sau deteriora rapid. Dreptul de returnare, prevăzut la articolul 9 din OUG 34/2014, există pentru a vă permite să examinați produsul așa cum ați face-o într-un magazin și nu pentru a oferi 14 zile de utilizare gratuită. Nu se acceptă retururile dacă Produsele sunt purtate și/sau prezintă semne vizibile de uzură, așa că vă rugăm să fiți atenți la alegerea exactă a Produsului pe care îl doriți;


produsele de unică folosință, produsele care se pot deteriora rapid sau care pot expira, precum și parfumurile, bijuteriile sunt produse care nu pot fi returnate dacă ambalajul este deschis. Aceste produse, ale căror elemente de protecție, cum ar fi ambalajul, banda adezivă, sigiliul și care au fost deschise după livrare, nu sunt incluse în domeniul de aplicare al returnării și schimbului.


termenul „produse returnabile nerambursabile” se referă la articolele care, odată cumpărate, nu pot fi returnate pentru rambursare din motive de protecție a sănătății, din considerente de igienă sau din alte motive exceptate, în conformitate cu prevederile legale. Mai jos este prezentată o listă neexhaustivă de exemple comune care includ astfel de produse:


articole personalizate sau personalizate


articole de sănătate și de îngrijire personală


lenjerie de corp și costume de baie


articole de vânzare finală etichetate ca fiind „vânzare finală”


produse digitale etc.


Aceste articole, odată cumpărate, nu pot fi returnate din motivele menționate mai sus.


De asemenea, nu este posibilă returnarea sau schimbarea produselor pregătite în funcție de dorințele sau nevoile personale ale Cumpărătorului. De asemenea, conform prevederilor legale, consumatorii nu au dreptul de retragere în următoarele cazuri:


a) contractele de servicii, după prestarea integrală a serviciilor şi, în cazul în care contractul dă naştere unei obligaţii de plată pentru consumator, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul de retragere după executarea integrală a contractului de către profesionist;


b) furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;


c) furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;


d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;


e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;


f) furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;


g) furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care profesionistul nu le poate controla;


h) contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;


i) furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;


j) furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;


k) contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;


l) prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidenţial, transport de mărfuri, închiriere de maşini, catering sau serviciile privind activităţile de agrement, în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare specifică;


m) contractele de furnizare de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă executarea a început şi, în cazul în care contractul dă naştere unei obligaţii de plată pentru consumator, în condiţiile în care: (i) consumatorul şi-a dat acordul prealabil expres pentru începerea executării în cursul perioadei de retragere; (ii) consumatorul a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul de retragere în consecinţă; (iii) profesionistul a furnizat confirmarea încheierii contractului, conform prevederilor legale.


Cerințe specifice pentru efectuarea returului:


produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care v-a fost livrat (ambalajul original și documentele de însoțire, cu etichetele interioare/exterioare intacte). Produsul trebuie să fie în stare perfectă, inclusiv ambalajul și accesoriile, exact așa cum a fost vândut și să nu prezinte semne de utilizare sau uzură. Nu vom accepta pentru retur produsele care prezintă semne de uzură, cu ambalajul deschis sau desigilat, sau care prezintă modificări fizice, lovituri, crestături, zgârieturi, șocuri sau alte defecte fizice.


în toate cazurile, costurile de returnare/re-expediere vor fi suportate de către Cumpărător, cu excepția cazului de neconformitate a Produsului, caz în care Koton va suporta costurile de transport. Poate fi utilizat orice serviciu de livrare, atâta timp cât Produsul (produsele) este (sunt) livrat(e) direct la adresa Koton. Koton nu ridică de la oficiile poștale coletele trimise prin Poșta Română. Asigurarea coletului în timpul transportului de la Client la Koton este responsabilitatea Cumpărătorului.


Koton devine răspunzător din momentul în care semnează pentru primirea coletului (coletelor), în sensul confirmării primirii coletului (coletelor), din punct de vedere cantitativ și calitativ.


Koton se angajează ca în termen de 10 zile de la confirmarea primirii coletului (coletelor) să efectueze recepția cantitativă și calitativă a conținutului acestuia (acestora).


În cazul în care vi se livrează un alt produs decât cel comandat, îl puteți returna. În acest caz, Koton va suporta toate costurile de transport și va livra produsul solicitat în termen de maximum 30 de zile de la data returnării. Koton poate livra un produs de o calitate și la un preț echivalent cu cel solicitat doar dacă acest lucru a fost acceptat în mod expres de către Cumpărător.


În cazul în care vă retrageți, vă vom rambursa toate sumele primite de la dumneavoastră, inclusiv, dacă este cazul, costurile de livrare, cu excepția costurilor suplimentare care decurg din faptul că ați ales o altă metodă de livrare decât livrarea standard (cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi), fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați de decizia dumneavoastră de a vă retrage din acest contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași metodă de plată ca cea utilizată pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care ați fost de acord în mod expres cu o altă metodă de rambursare; în orice caz, nu vi se va percepe niciun comision ca urmare a acestei rambursări.


10 STOCAREA DATELOR CONTRACTUALE


Stocăm datele comenzii dumneavoastră. Dacă doriți să vă imprimați comanda, puteți face acest lucru prin imprimarea unei „confirmări de primire”.


În plus, veți primi o confirmare de primire a comenzii prin e-mail cu toate detaliile introduse, care poate fi tipărită.


11 REZERVA PROPRIETĂȚII


Produsele livrate rămân în proprietatea Koton până la plata integrală.


12 DATE CU CARACTER PERSONAL


Koton respectă confidențialitatea și protejează datele dumneavoastră cu caracter personal. Pentru mai multe informații privind prelucrarea datelor cu caracter personal, vă rugăm să consultați Politica de confidențialitate și Politica privind cookie-urile .


Depunem toate eforturile pentru a ne asigura că protejăm și respectăm confidențialitatea datelor dvs. cu caracter personal prin implementarea măsurilor necesare impuse de normele și reglementările aplicabile privind protecția datelor, inclusiv Regulamentul general privind protecția datelor (UE) 2016/679 „GDPR”).


Datele dvs. personale, pe care Koton le colectează și le prelucrează sunt: numele și prenumele, adresa de domiciliu (/adresa poștală pentru livrare), adresa de e-mail, numărul de telefon, data nașterii, datele de facturare (în cazul în care finalizați o comandă), informațiile bancare (în cazul în care efectuați o plată de returnare / rambursare).


13 FRAUDĂ


Koton nu solicită Clienților săi, prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefon/SMS etc.), informații referitoare la date confidențiale, conturi/cărți bancare sau parole personale.


Clientul își asumă întreaga responsabilitate pentru divulgarea datelor sale confidențiale către o terță parte.


Koton își declină orice răspundere în cazul în care un Client ar fi/este prejudiciat în vreun fel de o terță parte care pretinde că este/reprezintă interesele Koton.


Clientul va informa Koton cu privire la astfel de încercări folosind detaliile de contact.


Koton nu promovează SPAM-ul. Orice Client care și-a furnizat în mod explicit adresa de e-mail pe Site poate renunța la contul de client asociat cu acea adresă de e-mail.


Comunicările efectuate de Koton prin mijloace electronice de comunicare la distanță (de exemplu, e-mail) conțin datele de identificare complete și exacte ale expeditorului sau link-uri către acestea în momentul transmiterii conținutului.


14 LIMITAREA RĂSPUNDERII


Koton nu va fi răspunzătoare în niciun fel față de orice Client care utilizează Site-ul sau Conținutul, altfel decât în limita articolelor ce constituie Termenii și Condițiile.


Prin crearea și utilizarea Contului, Clientul își asumă responsabilitatea pentru păstrarea confidențialității datelor Contului (nume de utilizator și parolă) și pentru gestionarea accesului la Cont și, în măsura permisă de legislația aplicabilă, este responsabil pentru activitatea desfășurată prin intermediul Contului său.


Koton nu acordă Clientului acces la Site, în absența înregistrării de către Client prin intermediul etapelor de înregistrare de pe Site, și nu acordă Clientului dreptul de a descărca sau de a modifica orice Conținut în întregime și/sau parțial, de a reproduce orice Conținut în întregime sau parțial, de a copia sau de a exploata în alt mod orice Conținut, sau de a transfera către o terță parte orice Conținut la care are și/sau a obținut acces în temeiul unui Acord de utilizare, fără acordul prealabil scris al Koton.


Koton nu răspunde de conținutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legături din conținut, indiferent de natura acestor legături. Pentru respectivele site-uri, răspunderea o poartă, integral, proprietarii acestora.


Koton nu oferă nicio garanție, directă sau indirectă, că:


Produsul va fi în conformitate cu cerințele Clientului;


Site-ul va funcționa fără întreruperi, în condiții de siguranță sau fără erori de orice fel;


Produsele obținute în mod gratuit sau contra cost prin intermediul Site-ului trebuie să îndeplinească cerințele sau așteptările Clientului.


Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea de Comenzi, Clientul/Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc acest document în ultima versiune actualizată care este comunicată pe Site, existentă la data creării Contului și/sau utilizării Conținutului și/sau la data plasării Comenzii.


Sub rezerva prevederilor prezentului document, operatorii, administratorii și/sau proprietarii Site-ului nu sunt în niciun fel responsabili pentru orice relații sau consecințe ale acestora rezultate din, dar fără a se limita la, achiziții, oferte speciale, promoții, promoții, sau orice alt tip de relație / legătură / tranzacție / colaborare etc. care ar putea apărea între Client și oricare dintre cei care se promovează direct sau indirect prin intermediul Site-ului.


15 FORȚĂ MAJORĂ ȘI CAZ FORTUIT


Cu excepția cazului în care nu au prevăzut în mod expres altfel, niciuna dintre părți nu este răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale dacă această neexecutare la timp și/sau în mod corespunzător, în totalitate sau parțial, se datorează unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este un eveniment imprevizibil care nu poate fi evitat și care nu poate fi controlat de părți.


Partea sau reprezentantul legal al părții care invocă evenimentul menționat mai sus este obligat să informeze imediat cealaltă parte despre producerea acestuia și să ia toate măsurile de care dispune pentru a limita consecințele unui astfel de eveniment.


Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.


În mod excepțional (fără vina Koton) și din cauza unui eveniment fortuit (cum ar fi un accident al transportatorului sau al partenerului Koton) este posibil ca livrarea produselor să nu fie posibilă. În această situație, se aplică în mod corespunzător prevederile capitolului 8.


16 LEGEA APLICABILĂ. RECLAMAȚII. LITIGII


Acest document a fost întocmit și va fi interpretat în conformitate cu legislația română.


În cazul în care doriți să faceți o plângere cu privire la activitățile Koton prin intermediul site-ului, vă rugăm să utilizați următoarele detalii de contact: customerservices.romania@koton.ro


Orice dispută care apare în temeiul prezentului document între Client și Koton sau partenerii săi se va soluționa pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil, litigiul va fi soluționat de către instanța competentă în conformitate cu dispozițiile legale aplicabile.


Comisia Europeană oferă o platformă de soluționare extrajudiciară a litigiilor (platforma ODR), care poate fi accesată la adresa http://ec.europa.eu/odr.


De asemenea, consumatorii pot utiliza mecanismul alternativ de soluționare a litigiilor pus la dispoziție de Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor la adresa https://anpc.ro/ce-este-sal/.


În cazul în care oricare dintre clauzele de mai sus se consideră nulă sau nevalidă din orice motiv, această clauză nu afectează valabilitatea celorlalte clauze.



17 DISPOZIȚII FINALE


Koton își rezervă dreptul de a face orice modificări ale acestor prevederi, precum și orice modificări ale Site-ului, structurii sale și oricărui Conținut, fără notificare prealabilă a Clientului.


Koton își rezervă dreptul de a retrage orice Produs de pe platforma sa, precum și de a modifica Conținutul în orice moment, fără a se angaja vreo răspundere în acest sens.


Sub rezerva prevederilor Termenilor și Condițiilor Site-ului, Koton nu va fi răspunzător pentru erorile apărute pe Site din orice cauză, inclusiv din cauza unor modificări, setări etc. care nu au fost efectuate de către administratorul Site-ului.


Vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza și de a modifica periodic Termenii și Condițiile Site-ului pentru a reflecta orice modificări în modul și condițiile de funcționare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul va fi obligatoriu pentru Clienți/Cumpărători din momentul publicării pe Site. În cazul unor astfel de modificări, vom afișa versiunea modificată a acestui document pe Site, motiv pentru care vă rugăm să verificați periodic conținutul acestui document.


Koton își rezervă dreptul de a plasa bannere publicitare de orice fel și/sau link-uri pe orice pagină a Site-ului, sub rezerva respectării legislației aplicabile.


______________________________



Model de formular de retragere


Prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriţi să vă retrageţi din contract.


Către [aici se introduc numele, adresa fizică şi adresa de e-mail ale profesionistului]:


Vă informez/Vă informăm (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră (*) din contractul referitor la vânzarea următoarelor bunuri (*)/prestarea următoarelor servicii (*)


Comandate la data (*)/Primite la data (*)


Numele consumatorului (consumatorilor)


Adresa consumatorului (consumatorilor)


Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)


Data


(*) A se elimina menţiunea inutilă, după caz.

Magazinele noastre
Puteți ajunge la magazinul KOTON pe care îl căutați selectând informațiile despre țară și oraș.
Căutare

Când produsul revine în stoc, vă vom trimite o notificare la adresa dvs. de e-mail .