{ "type": "identify", "data": { "id":"None", "user": { "email": "d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }
{ "type": "pageViewed", "data": "" }
{ "type": "gtmStart" }
rochii, fuste, tricouri, pantaloni
Calitatea de Membru
Comandă
Procesele de Expediere Şi Livrare
Metode de Plată
Ajutor Pentru Cumpărături Online
Retur și Schimb
Plata la Livrare
ÎNTREBĂRI POPULARE

Când faceți click pe butonul „Contul meu” din partea de sus a site-ului nostru, vă puteți finaliza procesul de înscriere completând în totalitate formularul din câmpul „Înregistrare”. Nu trebuie să plătiți nici o taxă în calitate de membru al site-ului nostru.

Membrii Koton.ro pot beneficia de multe avantaje. Puteți obține cu ușurință informații despre starea comenzilor dumneavoastră și puteți fi informat cu prioritate despre noutăți, oferte și campanii. Puteți beneficia de reduceri special definite pentru dvs.

Da, puteți. De asemenea, puteți face cumpărături pe site-ul nostru cu un login pentru invitați, fără a fi membru. Vă recomandăm însă să deveniți membru pentru a beneficia de avantajele pe care le oferim membrilor noștri și pentru a urmări ofertele speciale.

Când uitați parola, faceți click pe linkul „Mi-am uitat parola” de pe ecranul de conectare pentru a crea o nouă parolă. Când introduceți adresa de e-mail pe care ați folosit-o la înregistrarea pe site-ul nostru, linkul necesar pentru a vă crea noua parolă va fi trimis la adresa dvs. de e-mail înregistrată. Noua parolă trebuie să aibă între 6 și 8 caractere și să conțină litere mari și mici.

Când doriți să vă schimbați parola, mai întâi conectați-vă cu adresa de e-mail și parola curentă. Apoi faceți click pe butonul „Schimbați parola” din secțiunea „Contul meu”. Vă puteți schimba parola introducând mai întâi în secțiunea care se deschide parola curentă și apoi noua parolă de două ori.

După ce v-ați conectat cu adresa de e-mail și parola, vă puteți actualiza toate informațiile de membru făcând click pe pagina „Informațiile mele” de sub linkul „Contul meu”.

După ce v-ați autentificat cu adresa de e-mail și parola, puteți vizualiza adresele existente, le puteți edita sau adăuga o nouă adresă făcând click pe pagina „Adresele mele” de sub linkul „Contul meu”.

Faceți click pe pagina „Setări de notificare” sub linkul „Contul meu”. Pur și simplu eliminați opțiunea din casete a câmpurilor E-mail, SMS și Telefon și faceți click pe butonul „Salvați setările mele”.

Pentru a primi buletine electronice și anunțuri prin e-mail, trebuie doar să introduceți adresa dumneavoastră de e-mail în câmpul „Înscrieți-vă pentru cele mai recente știri despre modă” din partea de jos a site-ului nostru și să faceți click pe butonul „Înscrieți-vă”.

Pentru a vă abona la toate buletinele electronice, anunțurile și SMS-urile, puteți bifa căsuțele aferente din formularul de membru în timp ce vă abonați la site-ul nostru. Buletinele și anunțurile vor fi trimise la adresa dvs. de e-mail înregistrată, iar SMS-urile vor fi trimise la numărul de telefon mobil pe care l-ați definit în profilul dvs.

Puteți anula sau reporni acest abonament în orice moment. Dacă doriți să vă abonați la buletine informative, anunțuri și SMS-uri mai târziu, faceți click pe pagina „Setări de notificare” de sub linkul „Contul meu”. Pur și simplu selectați opțiunile din casetele din câmpurile E-mail, SMS și Telefon și faceți click pe butonul „Salvați setările mele”.

Vă puteți anula calitatea de membru din secțiunea „Anulați înregistrarea” din zona Contul meu a aplicației sau prin serviciile pentru clienți.

Pentru a face cumpărături de pe site-ul nostru, adăugați produsul(ele) pe care doriți să le cumpărați în coș. Pentru a achiziționa produsele din coșul dvs., faceți mai întâi click pe linkul „Coșul meu” din colțul din dreapta sus și apoi faceți click pe butonul „Finalizare comandă” din pagina care se deschide. Dacă ați devenit deja membru al site-ului nostru, conectați-vă cu adresa de e-mail și parola pe ecranul care se deschide. Dacă v-ați autentificat înainte de această etapă, veți fi omis și veți fi direcționat către etapa următoare. Dacă nu aveți un cont pe site-ul nostru; Faceți click pe butonul „Înregistrare” și completați complet informațiile solicitate. Pentru a continua fără a deveni membru ,puteți introduce adresa dvs. de e-mail în câmpul "Autentificare invitat". Puteți finaliza cumpărăturile introducând adresa și informațiile cardului de credit/cardului ATM.

Dacă ați creat o comandă conectându-vă, faceți click pe fila „Comenzile mele” din linkul „Contul meu”. Puteți vedea starea tuturor comenzilor anterioare și curente pe ecranul care se deschide.

Pentru a o vizualiza în detaliu, puteți face click pe linkul „Detalii comandă” de lângă comanda aferentă.

Pentru achizițiile fără cont , vă puteți urmări comanda introducând numărul comenzii și adresa de e-mail în câmpul „Urmărire Comenzi”.

Odată ce comanda dvs.a fost creată,nu poate fi adăugat nici un produs la comandă.

Din păcate, comenzile diferite nu pot fi combinate într-o singură comandă.

Puteți solicita anularea comenzii dvs. înainte ca aceasta să fie în stare de procesare și ulterior rambursarea contravalorii.

Pentru a anula orice produs(e) din comanda dvs., dacă comanda dumneavoastră este în starea „Pregătire”, selectați comanda aferentă din câmpul „Comenzile mele” și selectați pagina „Anulați/Returnați acest produs” sub produsul pe care doriți să îl anulați .

După selectarea produselor pe care doriți să le anulați, este selectat motivul anulării. După ce ați acceptat „Condițiile de anulare și rambursare” din partea de jos a paginii, selectați butonul „Continuare”.

Tranzacția este finalizată cu „Creare cerere de anulare”. Dacă întâmpinați o eroare în procesul de anulare sau aveți nevoie de asistență, puteți apela Centrul nostru de comunicare cu clienții la 004031 4338365

Dacă comanda dumneavoastră este în starea „Expediată”, anularea nu poate fi făcută. După ce primiți comanda, puteți returna produsul (produsele) gratuit prin Cargus.

Când anularea dvs. este confirmată de către noi, suma produsului anulat va fi notificată băncii dumneavoastră în cel mult 14 zile lucrătoare pentru a fi rambursată pe cardul de credit/cardul ATM (debit) cu care ați efectuat plata. Dacă ați plătit cu cardul de credit, aceste informații primite de banca dvs. se vor reflecta pe extrasul cardului dvs. de credit conform principiilor de lucru ale băncii. Dacă ați plătit cu cardul ATM (debit), suma rambursată va fi transferată în contul respectiv de către banca dumneavoastră.

Puteți urma pașii de mai jos pentru a achiziționa produsele:

- Accesați coșul dvs. prin linkul „Coșul meu” din colțul din dreapta sus și faceți click pe butonul „Finalizare comandă”.

-Dacă doriți, puteți trece la procesul de cumpărare cu butonul „Finalizare Comandă” din fereastra care se deschide automat în lateralul paginii când adăugați un produs în coș.

-Dacă ați devenit deja membru al site-ului nostru,conectați-vă cu adresa de e-mail și parola pe ecranul care se deschide. Dacă v-ați autentificat înainte de această etapă, veți fi omis și veți fi direcționat către etapa următoare.

-Dacă nu sunteti înscris pe site-ul nostru faceți clic pe butonul „Înregistrare” și completați complet informațiile solicitate.

-Pentru a continua fără a deveni membru ,puteți introduce adresa dvs.de e-mail în câmpul " Continuare Autentificare invitat".

- Finalizați cumpărăturile introducând adresa și informațiile cardului de credit/ATM.

Dacă v-ați autentificat pentru prima dată cu adresa de e-mail și parola înregistrată, puteți specifica adresa la care doriți să fie trimisă comanda dumneavoastră în câmpul „Adresă nouă” de pe ecranul care se deschide în timpul procesului de cumpărare. Aveți opțiunea de a introduce mai multe adrese pe site-ul nostru.

Dacă aveți o adresă prestabilită , puteți vizualiza, edita, menționa și selecta o nouă adresă din ecranul care se deschide în timpul procesului de cumpărare.

Dacă creați o comandă conectându-vă ca invitat, vi se va cere să introduceți informațiile despre adresa dvs. pe ecranul care se deschide în timpul procesului de cumpărare.

Când plata dvs.este recepționată,veți primi un mail/mesaj care va confirma finalizarea comenzii dumneavoastră cu succes.

Nu avem o perioadă de așteptare pentru produsele adăugate în coș. Cu toate acestea, deoarece nu s-a făcut nicio rezervare pentru produs, acesta poate fi achiziționat de un alt client și stocul de produs se poate epuiza.

Când adăugați produsele pe care doriți să le cumpărați în coș și vizualizați coșul, există zone definite în partea de jos pentru a vă folosi voucherul cadou. Dacă aveți un voucher cadou,scrieți codul care v-a fost dat în câmpul "Cod promoțional" și apăsați butonul "Adaugă". Dacă sunteți membru și există reduceri definite în contul dvs., puteți aplica aceste reduceri selectându-le din zona „Cuponele mele”. Puteți vedea valoarea reducerii aplicate din totalul coșului.

Zilele și orele lucrătoare ale Serviciului Clienți vor fi luni-vineri 09:00-16:00.

Număr de telefon: 004031 4338365

Adresa de e-mail: customerservices.romania@koton.ro

Pentru achizițiile făcute din magazinul nostru online, taxa de livrare oriunde în România este de 14,90 RON. Special pentru clienții noștri care fac cumpărături online,transportul pentru comenzile în valoare de 200 RON ,inclusiv ce depășește suma menționată, va fi gratuit. 

Comenzile dvs. plasate prin intermediul site-ului nostru web vă sunt livrate în siguranță de Cargus.

Comanda dumneavoastră va fi expediată în 1-3 zile de la achiziție.

După ce comanda dumneavoastră este predată firmei de curierat, timpul de livrare al coletului este de 1-4 zile lucrătoare. Vă rugăm să rețineți că timpul de livrare poate fi puțin mai lung în zonele rurale.

Deoarece companiile de marfă nu lucrează în timpul zilelor legale și sărbătorilor legale, livrarea dumneavoastră se va face în prima zi lucrătoare. În perioada campaniei noastre, timpul de livrare a comenzii dumneavoastră poate varia.

Vă mulțumim pentru interesul acordat produselor noastre.

După ce comanda dvs. este livrată la firma de curierat, puteți urmări starea coletului dvs. Puteți afla în ce stadiu se află coletul dvs. din pagina „Urmărirea coletului” din comanda aferentă din pagina „Comenzile mele” din meniul „Contul meu”.

Modificările de adresă pot fi făcute după expedierea comenzii. Vă rugăm să obțineți ajutor prin intermediul aplicației companiei de curierat sau de la Serviciul Clienți al companiei de transport aferente.

Când comanda dvs. este expediată, vă rugăm să solicitați ajutor de la Serviciul Clienți al companiei de transport relevante. Eventual puteți contacta centrul nostru de relații cu clienții la numărul de telefon 031 4338365.

În timpul livrării, asigurați-vă că verificați produsele din colet împreună cu agentul de marfă. Dacă în comanda dumneavoastră lipsește un produs sau este defect, sau dacă coletul este deteriorat, lipit cu o bandă diferită sau are o altă imagine decât imaginea inițială, nu uitați să solicitați agentului de marfă să depună un „Raport de evaluare a daunelor” . Returnează produsele cu acest raport fără a le primi. Koton.ro nu va fi responsabil pentru pachetele primite fără aceste proceduri.

După ce coletul dumneavoastră ajunge la depozitul nostru, dacă produsele respectă politica noastră de returnare, returnarea dumneavoastră va fi acceptată și rambursarea dumneavoastră va fi efectuată pe cardul cu care ați efectuat plata în cel mult 14 zile lucrătoare și veți fi informat/ă prin e-mail . Puteți afla de la compania de transport dacă marfa returnată a fost primită de noi. Timpul necesar pentru ca rambursarea să fie reflectată în contul dvs. poate varia în funcție de bancă. Vă rugăm să nu uitați să vă verificați contul. Returul comenzilor achiziționate cu ramburs se poate face prin transfer bancar în contul bancar înregistrat la persoana care a plasat comanda. Orele de returnare pot varia în timpul perioadelor campaniei noastre.

Retur și Schimb” Puteți returna achizițiile făcute din magazinul nostru online în termen de 30 de zile de la data expedierii. Pentru procesul de returnare:

1) Accesați Contul dvs. personal pe site-ul companiei noastre. Pe pagina de procesare a returului pentru comanda dvs. veți putea crea NUMĂRUL DE RETURNARE pentru o parte sau comanda completă .

2) Împachetați cu atenție produsele returnate pentru a evita orice deteriorare și pierdere în timpul transportului. Ambalarea consecventă este responsabilitatea clientului.

3) Livrați pachetul returnat la orice punct de preluare Cargus ca „Retur Koton”. Când predați pachetul către Cargus, furnizați NUMĂRUL DE RETURNARE pe care l-ați generat pe site. În plus, vă rugăm să includeți numărul de comandă format din16 cifre în interiorul coletului pe care îl returnați. Pentru returnări, produsele dumneavoastră trebuie să fie nefolosite. Datorită politicii noastre de igienă, lenjeria intimă, cerceii și produsele cosmetice nu sunt rambursabile. Odată ce pachetul dumneavoastră ajunge la depozitul nostru, acesta va fi inspectat și dacă articolele respectă politica noastră de returnare, returnarea dumneavoastră va fi acceptată. Rambursarea va fi efectuată pe cardul dumneavoastră în cel mult 10 zile lucrătoare și veți fi informat prin e-mail. Puteți verifica cu compania de transport pentru a vedea dacă am primit coletul dvs. Timpul necesar pentru ca rambursarea să se reflecte în contul dvs. poate varia în funcție de banca dvs. Asigurați-vă că vă verificați contul. Pentru returnarea comenzilor pe care le-ați achiziționat cu plata la livrare, este posibilă o rambursare prin transfer electronic într-un cont bancar înregistrat pe numele persoanei care a plasat comanda. Perioadele de returnare pot varia în timpul perioadelor de campanie.

Produsele de unică folosință, produsele susceptibile care se deteriorează rapid sau care pot expira, precum parfumurile, bijuteriile ,sunt produse care nu pot fi returnate dacă ambalajul este deschis. Aceste produse, ale căror elemente de protecție precum ambalaj, bandă, sigiliu, au fost deschise după livrare, nu sunt incluse în sfera returului și schimbului.

Termenul „produse returnabile nerambursabile” se referă la articolele care, odată achiziționate, nu pot fi returnate pentru rambursare din motive de protecție a sănătății, considerente de igienă sau alte motive excepționale, în condițiile prevăzute de lege. Mai jos este o listă parțială de exemple comune care includ astfel de produse:

•articole personalizate

•articole de sănătate și de îngrijire personală

•lenjerie intimă și costume de baie

•articole de vânzare din promoția finală etichetate ca „promoție finală”

•produse digitale etc.

Aceste articole, odată achiziționate, nu pot fi returnate din motivele menționate mai sus.

În afară de aceste produse, etichetele produselor pe care doriți să le returnați nu trebuiesc îndepărtate. Produsele nespălate/nepurtate și nefolosite pe care le-ați achiziționat de pe Koton.ro pot fi returnate în termen de 30 de zile, cu etichetele interioare/exterioare nedeteriorate și intacte.

Când faceți cumpărături pe site-ul nostru, puteți plăti cu cardul de credit, cardul ATM/debit al băncilor contractate sau Ramburs la livrare.

Când faceți cumpărături pe site-ul nostru, informațiile despre cardul dvs. de credit și ATM/cardul de debit sunt utilizate numai în timpul procesului de comandă și nu sunt niciodată înregistrate în baza de date. Certificatul SSL GlobalSign este utilizat pentru a putea face cumpărături în siguranță pe site-ul nostru. Acest certificat este utilizat în întreaga lume pentru securitatea cardului de credit.

Puteți face achizițiile cu toate cărțile de credit.

Vi se vor cere informațiile cardului dvs. de credit pe ecranul de plată, după ce introduceți informațiile, aceste informații vor fi transmise în siguranță băncii dvs. și va fi primită confirmarea plății. Pentru plățile efectuate cu cardul de credit, confirmarea se primește imediat.

Puteți efectua plăți cu cardurile ATM ale tuturor băncilor. Când faceți cumpărături cu un card de debit, vă rugăm să vă asigurați că, cardul dvs. este disponibil pentru utilizare online.

După ce ați introdus și confirmat informațiile dvs. pe ecranul de plată, puteți utiliza cardul de credit sau debit.

Tranzacția pe care o faceți cu cardul dvs. de bancomat/debit poate să nu fie aprobată din diverse motive. În această situație :

-Verificați dacă cardul dvs. este deschis pentru cumpărături online.

-Verificați dacă cardul dvs. este disponibil pentru utilizare.

-Asigurați-vă că limita cardului dvs. este suficientă.

-Asigurați-vă că ați introdus corect informațiile solicitate despre card.

-Verificați dacă data de expirare a cardului dvs. este valabilă.

-Dacă utilizați un card virtual, asigurați-vă că limita cardului este suficientă.

Toate produsele din magazinele noastre sunt oferite la prețuri inclusiv TVA.

Taxa de serviciu Ramburs la livrare este de 5 RON inclusiv TVA

Când ajungeți la pagina de plată, selectați opțiunea Plată la livrare ca modalitate de plată.

Puteți comanda ramburs la livrare doar pentru achiziții de membru.

Puteți primi produsele la livrare cu opțiunea de a alege modalitatea de plată: card de credit sau numerar.

Taxa de serviciu Ramburs la livrare se percepe pentru încasarea taxei de comandă de către compania de transport. Întrucât acest serviciu este furnizat în momentul livrării comenzii, taxa de serviciu nu este rambursată dacă produsele sunt returnate.

Rambursările pot fi efectuate numai prin transfer bancar într-un cont bancar înregistrat către persoana care a plasat comanda.

"După ce coletul dvs. ajunge la depozitul nostru, dacă produsele respectă politica noastră de returnare, returnarea dvs. va fi acceptată și rambursarea dvs. va fi efectuată pe cardul cu care ați efectuat plata în termen de cel mult 14 zile lucrătoare. Timpul necesar pentru ca rambursarea să fie reflectată în contul dvs. poate varia în funcție de banca dvs. Vă rugăm să nu uitați să vă verificați contul.


Rambursările pentru comenzile plătite la livrare cu numerar sau card se pot face numai prin transfer bancar într-un cont bancar înregistrat la persoana care a plasat comanda.


După ce ați selectat produsele pe care le-ați returnat din câmpul Comenzile mele, pur și simplu introduceți numele și prenumele proprietarului IBAN-ului și informațiile dvs. IBAN în câmpul de informații IBAN și continuați cu butonul „Continuați”. Informațiile nume-prenume care plasează comanda și proprietarul IBAN-ului trebuie să aparțină aceleiași persoane.


Rambursările pentru comenzile plătite la livrare cu numerar sau card se pot face numai prin transfer bancar într-un cont bancar înregistrat la persoana care a plasat comanda."

Puteți primi produsele la livrare cu opțiunea de a alege modalitatea de plată: card de credit sau numerar .Puteți ridica articolele de la Puncte de ridicare doar plătind cu cardul de credit.

Magazinele noastre
Puteți ajunge la magazinul KOTON pe care îl căutați selectând informațiile despre țară și oraș.
Căutare

Când produsul revine în stoc, vă vom trimite o notificare la adresa dvs. de e-mail .